2018-12-11

Sitoo Kassaregister

Sitoo kassaregister har godkänts av Skatteverket

Sitoo lanserar inom kort en molnbaserad lättanvänd kassa - Sitoo POS. Som nu formellt är godkänt av Skatteverket och uppfyller alla dess krav. I en och samma lösning kan Sitoo nu erbjuda både webshop och kassaregister - ett riktigt omnikanalsystem. Detta gör att alla säljkanaler blir en och samma. Genom detta skapas enorma fördelar för både dig som handlare och dina kunder.

 

Dagens konsumenter är vana att vara online hela tiden, använder flera kanaler för att göra ett köp och ställer höga krav på shoppingupplevelsen. Genom att erbjuda ett kassaregister och webshop i en och samma lösning ges du som handlare rätt förutsättningar att möta dagens konsumenter på deras villkor.

 

Sitoo Webshop och Sitoo POS är en och samma lösning och du som handlare kan välja att bara använda Webshop, bara använda POS eller använda båda tillsammans och därmed få ett komplett omnikanalsystem.

 

Några fördelar med ett omnikanalsystem:

 

  • Ger en bättre shoppingupplevelse och kundanpassad service och därmed en ökad försäljning
  • Ger direkta kostnadsbesperingar (hårdvara, mjukvara, integrationer)
  • Förenklar vardagen för dig som handlaren och spar massor av tid
  • Ger dig som handlare bättre kontroll på din totala affär och minimerar risken för felkällor

Är du vår pilotkund?

Innan vår officiella lansering i sommar av Sitoo POS kommer vi att genomföra en pilotfas med ett mindre antal kunder. Om du är intresserad av att bli pilotkund är du välkommen att höra av dig till oss på 08-5000 93 10 eller mejla oss.

 

Läs mer om Sitoo kassaregister

Kassasystem för kedjor
Kassasystem för retail
Sitoo Kassasystem för iOS

Omnikanal / OmniCHANNEL

Omnikanal innebär att alla säljkanaler är förenade i en och samma kanal. En sömlös helhet, där köp kan påbörjas på Internet och avslutas i den fysiska butiken eller tvärtom.

Unified Commerce

Unified Commerce är som omnichannel, men i realtid. Dvs Unified Commerce har endast en transparent sanning, där samtliga säljkanaler är realtidskopplade med varandra.

webbinfluerad fysisk handel 

Webbinfluerad fysisk handel

Källa: SCB, E-barometrn, Deloitte Digital,  

Webbinfluerad fysisk handel

Webbinfluerad fysisk handel innebär att köp i fysisk butik föranleds av aktiviteter på Internet. Aktiviteter såsom att skaffa kunskap, inspireras, jämföra produkter, hitta fysisk butik, boka eller lägga undan produkter. Konsumenten påbörjar sitt köp på Internet och avslutar i fysisk butik.

Omnikanalstrategi

En omnikanalstrategi handlar om att hantera alla säljkanaler som en helhet och utjämna skillnaderna mellan den fysiska och digitala butiken.

Omnikanalsystem

Ett omnikanalsystem förenar den fysiska och digitala butiken med kassaregister och webshop i ett och samma system.

HITTA OSS PÅ

Följ Sitoo på LinkedIn Följ Sitoo på Instagram