Nyheter

Sitoo blir del av Svensk Handels medlemserbjudande

Sitoo lanserar Retail Breakfast Club

Stockholm 2014-10-09 - Sitoo lanserar ett nytt återkommande event om det nya sättet att driva butik där vi bjuder in ledande aktörer inom den nya handeln. Först ut är Svensk Handel, Spotify Business, Point och Sitoo. Det första eventet äger rum den 7 november i Stockholm och är kostnadsfritt. Retail Breakfast Club syftar till att inspirera och vägleda.

 

Agendan för Retail Breakfast Club i Stockholm 7 november:

 

Det stora detaljhandelsskiftet

Berättar om den övergripande och stora samhällsförändringen, digitaliseringen och hur denna kan driva försäljningen i butik. Jonas Arnberg, Chefsekonom, Svensk Handel 

 

Musikens kraft för köpupplevelsen

Om musikens kraft för kundupplevelsen i såväl butik som i digitala kanaler och hur musiken kan hjälpa dig att sälja. Joel Brosjö, Vice President, Soundtrack Your Brand / Spotify Business

 

Digitala och fysiska betalsätt växer samman

Om hur betalningar på nätet och betalningar i fysisk butik växer samman och hur sättet att betala påverkas av ny teknik. Mathias Folchi, Senior Sales Manager, Point

 

Det nya sättet att driva framgångsrik handel

Hur gör du för att förena e-handel med fysisk handel på kundens villkor och därmed öka din totala affär. Jens Levin, Verkställande direktör, Sitoo

 

Läs mer om Retal Breakfast Club 7 nov och anmäl dig här

Presskontakt

Jens Levin

Tel. 0709 446 100   

sales@sitoo.com